Je vragen over bloggen beantwoord
Je merkte misschien al dat ik best een groot voorstander ben van bloggen voor je merk.
Als je een beetje op mij lijkt, dan verdiep je je graag in iets voor je van de springplank duikt.
Ik warm het blogbubbelbad alvast voor je op. Hieronder krijg je antwoord op vragen zoals:
- Waarom zou ik bloggen een kans geven?
- Is bloggen ook voor mijn bedrijf een goed idee?
- Wat als ik geen inspiratie heb?
Waarom zou ik bloggen een kans geven?
Ik noem blogs weleens de ideale schoonzonen van contentland.
✅ Het zijn harde werkers.
✅ Ze leggen je lezers in de watten.
✅ Ze vestigen charmant de aandacht op je merk, zonder opdringerig te zijn.
Op zoek naar de ideale match?
Leer ze wat beter kennen:
Bloggen: ook voor jouw bedrijf?
Is bloggen dan echt zo’n goed idee voor je bedrijf?
En waarom zou je een copywriter inschakelen als je de klus ook zelf kunt klaren?
Speciaal voor jou:
✅ de 5 voordelen van bloggen voor je bedrijf
✅ 3 goede redenen om je blogs te laten schrijven door een copywriter
✅ 1 schattige puppyfotoom bij weg te smelten.
Krijg antwoord op je blogvragen
Help! Ik heb geen inspiratie
“Ik heb helemaal niks te vertellen.”
Mijn klant blaast een lange zucht over de lijn.
We hebben het over zijn bedrijfsblog.
Zijn blogsectie is zo uitgestorven dat als je er “Is this the real life?” roept, de echo terugkaatst met de rest van Bohemian Rhapsody.
Hoe vind je inspiratie voor blogonderwerpen?
Deze 4 tips zetten je op weg:
Ik krijg mijn blogs niet geschreven
Sla je aan het bloggen, dan ziet je werkproces er soms zo uit:
✅ Je voelt je als een slak in een voedselcoma en schiet geen millimeter op.
✅ Je verspilt uren tijd met ‘research‘.
✅ Je hebt na een uur alleen nog maar een werktitel kunnen bedenken. ‘Blog.’
Geen nood, ook copywriters maken het mee.
Lees hier wat je lekke schrijfband veroorzaakt en wat je eraan kunt doen: