Je eigen stek in het brein van je doelpubliek
Hoe vaker je voorbij kuiert met waardevolle wetenswaardigheden, des te sneller verover je een VIP-plekje in het brein van je ideale klant.
Niet dat hij vaker over je merk zal mijmeren dan over vrijdag-frietdag.
(Tenzij je een friturist bent.)
Maar vaak genoeg om een lamp van formaat te doen branden als hij diensten of producten zoals de jouwe nodig heeft.
De kracht van waardevolle blogs
Blogs zijn ideaal om casual voorbij te slenteren en je lezers op een XXL-portie waarde te trakteren.
Zo eentje bomvol hapklare info waarmee ze meteen aan de slag willen gaan.
Daarop zijn ze even gek als ik op frietjes.
Blogvoorraad = voordelen x 10
Als je elke week of vaker blogt, dan kun je in een paar maanden een aardig blogvoorraadje aanleggen.
Ter inspiratie: bij mij vloeiden er dit jaar op iets meer dan 8 maanden tijd zo’n 40 blogs uit mijn toetsenbord.
Zoals deze 3:
- Getest en goedgekeurd: 20+ ongewone tips en tools die je productiviteit boosten
- Bang van de call to action? 5 tips voor meer resultaat
- Blogs: de meest onderschatte vorm van multi-inzetbare content
Zo’n blogvoorraadje is berehandig als afwisseling van je nieuwe exemplaren.
Je hoeft ook nooit te vrezen dat het beschamend stil wordt op je sociale media.
En je lezers beschouwen je bij elke blog steeds meer als de expert van je sector.
Experten hebben altijd een streepje voor.
Instant bloggemoedsrust
Binnenkort ook volop voordeelfruit van je blogstruiken schudden?
Bekijk dan eens of een blogpakket iets voor jou is.
Instant bloggemoedsrust verzekerd.