Skip to main content

Zag je ze ook al voorbijkomen?

Die vacatures voor beddentester: betaald worden om een godganse dag in bed te liggen.

Voor mij is het nu niet meteen dé droomjob (die heb ik al 😉), maar ik kreeg een tijdje geleden wel een aangenaam equivalent voorgeschoteld.

Mijn hond Kodi mocht namelijk een ligplaats van dierenmerk Snoozle uittesten (en houden) in ruil voor een eerlijke review en 2 links naar de vergelijkingssite.

De review heb ik dan maar voor mijn rekening genomen >

En die breng me naadloos bij een aandachtspunt voor jouw website.

Want hoe staat het met de reviews op je website?

Heb je klantengetuigenissen die eerlijk vertellen hoe mensen het vinden om met je samen te werken? Of wat ze van je producten vinden?

Want die zijn goud waard.

Ga voor jezelf maar even na: koop je in de winkel het merk mozzarella dat de verkoper aanprijst, of pleur je het merk dat je vrienden Linde en Kevin bejubelden in je mandje?

(Of sta je te huilen in een hoekje omdat je lactose-intolerant bent, zoals ik? )

Staaltje overtuigingskracht

Eerlijke reviews geven je lezer een schaamteloze blik op een samenwerking met jou.

Ze zorgen vaak voor dat laatste broodnodige duwtje richting contactknop of bestelbutton.

Vind je het moeilijk om jezelf of je merk aan te prijzen, dan lossen reviews of klantenrecensies dat probleem makkelijk voor je op.

 

screenshot website

Een ietwat wazige blik op het schrijfwerk dat ik voor Ines Slegers van Anatura deed. Hier vind je de volledige realisatie.

Klantenroddels in de aanbieding

Ik moet mezelf er ook weleens aan herinneren om getuigenissen en realisaties bij mijn klanten te sprokkelen.

Ik dumpte onlangs nog een nieuwe lading op mijn site.

Lees bijvoorbeeld maar eens:

  • wat Isabel Senden van boekhoudgoeroe Accountable over onze samenwerking te vertellen had *kuch*50 procent meer conversies*kuch*
  • hoe hartverwarmend blij Brecht Margodt van cv-ketelonderhoudsbedrijf Goe’Gekeurd was met de mailings en webteksten die ik voor hem schreef
  • waarom mijn schrijfsels volgens orthomoleculair voedingsdeskundige Ines Slegers van Anutara meteen de juiste snaar raakten

Of check de hr-flyer die ik voor Maxi Zoo mocht herwerken.

 

Blatante zelfpromotie?

Misschien.

Maar je potentiële klanten willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.

En ook of je geen Eiffeltoren met je teennagels bouwt in plaats van ze weg te gooien.

Wil jij nog iets van me weten voor je met me samenwerkt?

Stuur me een berichtje: ik antwoord altijd.

Shana

Copywriter Shana Hofmans zwaait liefdevol de schrijfscepter in Het Schrijfpaleis. Net zoals vrijdag-frietdag zijn ook teksten over dieren en natuur helemaal haar ding. Ze is één van die mensen die steevast voorbijwandelende honden begroeten.

Leave a Reply